NuffnangX

Monday, December 26, 2011

L A P A R

Sejak dua tiga minggu ni nafsu makan adalah sangat memberansangkan.
Yup. Betul.
Saya adalah perempuan yang sangat kuat makan sekarang ni.
Nak sedapkan hati, sila salahkan PMS.
Dan salahkan emosi sebab antara cara saya menggembirakan hati saya adalah dengan makan..
Bila perut kenyang sah2 la kita happy kan?

Saya makan tanpa henti.
Sebelum pegi keje mesti makan.
On the way pegi keje singgah beli apa2 yang patut.
Kalau tak singgah beli apa2, lepak kat cafe. Konon2 minum petang.
Kalau kat cafe xde makanan, makan aiskrim pulak.
Then macam biasa, petang2 ada food delivery.
Pastu kalau takde food delivery, kuar makan.
Balik keje, makan lagi.
Hah. Hambekkk..
Makan non stop.
Senang hati? Ye la kot :p

And now...
Jam menunjukkan pukul 11 lebih...
And.... Siti Radz adalah lapar.
Hadoi...
Jom makan?
Saya mau cari makanan jap.
Nite!

Sent from Yahoo! Mail on Android

No comments: