NuffnangX

Tuesday, January 03, 2012

H e l l o . . .

Hai.
Siti Radz kembali bersiaran. Haha. Poyo!
Kebosanan sedikit hari ni.
Jom random?
  • Malam tadi before tido dah siap2 set kononnya pagi tadi nak bangun awal sebab kononnya nak pegi beli barang sikit.
  • Tapi lepas bangun tidur, kemalasan melanda and duduk mengadap laptop dan mendownload movie je kejenya.
  • Call Papa masa otw nak pegi office.
  • Papa adalah sangat comel bila dia answer my call with "hello... happy birthday!" Haha... Wish diri sendiri la pulak kan?
  • This weekend Papa kata diorang tak pegi mana2 so boleh la kiranya Siti Radz balik rumah sana - Yeay!
  • Keje macam biasa. Orang lain masuk tahun baru dengan semangat keje yang baru tapi Siti Radz masih begitu. Cuma lebih bersemangat sebab dah makin ramai orang yang keje midshift jugak. :)
  • Will continue working midshift till next month sebelum kembali ke day shift untuk beberapa bulan dan kembali semula keje midshift.
  • Saya adalah lapar tapi ada orang tu akan lambat sikit deliver food ari ni sebab dia adalah sedikit bz hari ni.
  • Tangan saya adalah lenguh gila² skarang ni dan dah mula menggigil/menggeletar macam dulu2 tu. Haih, takmo sakit ye sayangku.
  • Kenapa PPZ tak hantar calender ye tahun ni? Calendar yg Shell bagi ni takde waktu solat. Tak best.
  • Hari pertama masuk keje 2012 di mulakan dengan undangan perkahwinan colleague saya. Tak pernah attend mana² upacara perkahwinan cina sebelum ni.
  • Workstation saya adalah sangat bersepah skarang ni. Semak betul rasanya.
  • Office ni masih tak berapa penuh sebab masih ramai yang sambung cuti.
  • Muka saya diserang jerawat. Kali ini bukan sikit2 punya serang ye. Dah macam kena chicken pox pun ye. Penuh jerawat kat muka ni. Dan semuanya adalah yang besar2. Sakit pulak tu. Rasa muka macam kena tumbuk sebab sakit seluruh muka. Hadoiiiiiii :(
  • Tidur saya masih bermimpikan orang2 yang saya tak berapa gemar. Haih. Kenapa eh? Korang masuklah mimpi orang lain pulakkkk...
Ok lah. Sampai di sini dulu ye. Saya nak turun ambik makanan yang di hantar.

Till then, assalamualaikum.

No comments: