NuffnangX

Friday, February 10, 2012

Aduiyainye punnn...

Saya di landa angin malas sekarang ni.
Malas untuk semua perkara.
Kalau boleh nak baring and tengok tv je.
Ye. Itu je la yang saya mau sekarang ni.
Nak siap2 pegi keje pun malas.
Kadang2 dah nak dekat pukul 2 baru terhegeh2 nak siap.

Nak buat entry pasal cuti2 Penang pun malas.
Tengok je la gamba2 yang ada ni.
Malas nak cerita panjang2.
Hehe. Maafkan saya. Saya memang malas.


Salah satu sebab kami ke Penang.
Saya suka persembahan silat tu.
Lagi pula ditambah dengan paluan kompang.
Saya suka bunyi kompang ;) 

Budak kesayangan saya

Makan² dan jalan²

;)

Saya mengharapkan lebih banyak percutian keluarga lagi lepas nih.
Dan saya berharap agar seluruh keluarga akan join sekali.
Insyaallah...

*nak kena renew passport tapi MALAS melampau! Haihhhhhhh

No comments: