NuffnangX

Friday, February 17, 2012

Rindu? Tak Rindu?

Pernah tak rasa rindu kat seseorang sampai rasa nak nangis.
Kira rindu sangat² la nih.
Buat apa pun teringat kat orang tu.
And bila tau nak jumpa ngan orang tu, excited dia like satu macam?
Pernah?

Saya pun pernah.
Tapi setiap kali saya rasa macam tu, saya akan terus dan terus mengingatkan diri sendiri agar tidak terlalu excited.
Sebab saya dah macam fobia nak rindu sangat² and excited macam tu.
Sebab nanti bila dah jumpa, mesti gaduh.
Dan benda ni dan few times jadi.
Sudahnya saya nangis.
Bila dah nangis, kira macam dah rosaklah "date" tu. Kan?

Bila saya fikir² balik kenapa boleh jadi cam tu, saya rasa saya tau kenapa.
Mungkin sebab kita rindukan orang tu pas tu kita expect orang tu pun rasa macam tu kat kita.
Ya. Sometimes orang tu pun rasa cam tu kat kita, tapi cara dia menunjukkan rasa rindu tu tak sama macam apa yang kita expect.
So, bila apa yang kita expect tu tak menjadi, maka, dengan mudahlah perasaan sentap menyentap ni boleh terjadi.
Logik?
Ya. Saya rasa sangat logik.

Tapi tu la.
Hati perasaan orang ni lain².
Kan?

~I wanna write "I MISS YOU" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts to miss you~

No comments: