NuffnangX

Monday, March 26, 2012

i.s.n.i.n. .26.03.12

Ini merupakan entry sesuka hati coz saya rasa macam nak cerita pasal macam2 dan saya kurang rajin nak buat satu-satu entry.
  • saya sangat² bernafsu untuk shopping sekarang ni. tak kira lah mahal atau murah. but preferabbly murah la sebab boleh beli banyak² barang. kalau mahal, nanti tak leh beli banyak².
  • botol air saya berbagai warna. mengikut mood. haha. itu pun nak cerita.
  • kucing saya si Baby tu dah mula jadi dewasa. no. dia tak period. tapi dia dah mula masuk musim mengawan. haih. pencemaran bunyi betul. kesian pun ada.
  • pagi ni, hanya saya seorang dalam team saya. sebab budak dua orang lagi tu "cuti". eh?
  • rambut saya dah terlalu panjang. saya rasa nak potong pendek macam lelaki. haha. walaupun saya tau memang bulat macam cendawan lah rupa saya lepas tu. tapi haku-peduli-haper
  • dah lama tak beli handbag. rasa macam nak beli handbag sesangat. tak yah mahal² pun tak pe. another CK maybe? eh. mahal gak tu. murah² pun tak pe. tapi biarlah yang boleh tahan lama.
  • saya rasa nak pegi mandi sungai. tapi siapa nak bawak saya?
  • saya rasa saya nak pegi mana² tempat yang takde orang pastu saya nak jerit sepuas² hati. naik roller coster pun jadi. jom pegi Genting?
  • Papa saya masuk hospital semalam. jatuh motor. saya rasa sedih, marah, kecewa dan merajuk. sebab tu saya tak mo call dia.
  • rabu ni pulak adik kesayangan saya kena masuk hospital sebab nak operate.
  • boleh tak saya nak gantikan tempat mereka. biar saya je yang rasa sakit? boleh tak???
  • dah lama tak shopping baju kurung & jubah. mana best? semalam cari kat Ampang Park tapi takde yang berkenan di hati.
  • Malam Sabtu yang lepas, saya pergi karaoke ngan keluarga saya. :)
  • kereta saya dah nak dekat sebulan tak bercuci. kat dalam boleh tahan lagi. tapi kat bahagian luar dah macam apa je rupa dia. kotor.
  • saya kuat makan asam sekarang ni.
  • saya rasa nak pegi jalan². ada siapa² nak join saya? takyah jauh. dekat² pun jadi la.
  • saya jugak mahu pegi spa. nak pegi massage.
  • saya menyampah dengan orang yang kurus tapi still nak "diet". apa yg cuba anda buktikan?
  • ada siapa² yang main "Draw Something"? meh melukis dengan saya. saya adalah sangat addicted dengan game itu.
  • saya tak suka orang cari pasal ngan saya. sila jangan cakap saya biadap bila saya terpaksa 'bahasa' kan anda.
  • saya. nak. balik. SEKARANG. boleh?
sekian.

1 comment:

jomsantaisekejap said...

sy rasa awk boleh balik...takut2 lepas ni sy pulak yg akan tanya awk..
ahaksss...salam santai