NuffnangX

Tuesday, March 06, 2012

'Like' la sangat?



Itu adalah "screen capture" phone saya.
Saya ada soalan.
Camana orang boleh "Like" gambar/status tersebut?
Bukan kah "Like" tu maksudnya "Suka".
So, kiranya maksud "Like" tu macam suka la tengok seorang lelaki tua berkeadaan begitu?
I really don't get it.
Sedih.
While saya menahan air mata menengok keadaan Papa saya macam tu, boleh pulak orang "Like" ek.
Cuba bapak korang yang tengah sakit?
Sakit hati tak?

Ada benda yang kita boleh like.
And ada benda yang kita tak leh nak like.
Kalau status happy boleh la "Like" sebab kira macam kita pun tumpang happy.
Tapi kalau orang sakit ke... Status orang sedih ke... Nak "Like" sebab apa?
Motif di sebalik "Like" itu?
Lama dah perasan benda ni.
Serba serbi nak like.
Serious saya tak faham.

Ok lah.
Bye.

Sent from Yahoo! Mail on Android

1 comment:

:.noRuL.: said...

betul tue..
pelik juga org nk LIKE w/pn tue bukan cerita gembira..
huhu