NuffnangX

Monday, April 02, 2012

One Happy Customer ♥

Saya sangat suka pegi spa.
Yup. Suka sangat².
Siapa² yang kenal ngan saya memang tau la kot.
Saya rasa that's the only way untuk appreciate diri sendiri.
Ada orang kata "kan boleh buat sendiri..."
Well... Kita keje penat², apa lah salahnya kita spend duit sikit upah orang buat untuk kita?
Bukan slalu pun. Kan?

Nak dijadikan cerita saya 'terjumpa' spa ni thru FB SIL saya.
Ada macam promotion cam tu la.
The first 50 yg Like page tu, akan dapat voucher.
So, saya pun cuba² la nasib.
The owner contacted me to inform me that I'm one of the first 50 yang Like their page.

So last Friday saya pun pegi la.
Ingatkan celah mana la spa ni rupanya senang gila nak cari.
Senang sangat nak cari sebab tepi hiway.
Thanks to Bella sebab guide kite. :)
*well, saya kan "GPS bergerak" as claimed by some of my friends.

Here are some of the pictures during my visit to the spa.

Masuk² je dah jatuh cinta kat alas kaki :)

Ada Wi-Fi percuma ye. Surau juga ada.


Bathroom dia best. Siap ada batu² sungai tu. :)

So ni adalah promotion yang sedang berlangsung. Valid till 30th April 2012.
Harga adalah sangar reasonable ye uols.
Ambiance sangat best.
Both Bella and Kakak Ema sangat friendly.



Interested?
Contact them at:

Anjung Jelita Spa & Beauty Centre
115-1A & 1B, Jalan TKS 1
Taman Kajang Sentral
43000 Kajang,
Selangor.

Phone: 03-87364412

Operation hours:
11 am - 8 pm - Mondays to Sundays.
Close on Thursdays.

Advisable pegi during weekdays. Tak busy sangat.
Time balik keje pun boleh. Don't worry kalau tak sempat.
Insyaallah diorang boleh "stayback" tp kene inform upfront la ye.

Ok lah.
Tu je.
Pegi tau.
Best.
Takkan rugi punya.

Sekian Siti Radz melaporkan.

*saya dengan rela hati telah meng-registerkan diri untuk jadi member. Hehe... :)
Sent from Cik Siti's Samsung Galaxy Note


No comments: