NuffnangX

Tuesday, May 08, 2012

Berduyun-duyun

Assalamualaikum...

Hi.
Saya still kat office.
Hehehe.
Ye. Saya dah start keje petang balik dah.
Minggu ni adalah minggu super bz.
Sungguh saya tak larat.
Rasa nak muntah.

Hari ni dari masuk keje tengahari tadi saya concentrate buat keje.
Semalam saya sibuk dengan project sampai tak sempat habiskan ticket.
Jadinya hari ni keje saya menghabiskan ticket yg berderet. Semalam dan hari ni punya.
Selang seli dengan project lagi satu.
Itu belum campur dengan project yg kami semua dah nyampah nak buat - project air batu.
Petang dah settle ingatkan boleh la bersuka ria.
Tapi harapan tinggal harapan.
Ticket berduyun-duyun masuk.
Nak dibiarkan kesian pulak kat diorang besok pagi.
Dah la keje banyak. System pulak suka buat magic. Kejap² kang "Internal Error".
Haih. Tak kelakar ok!

Sakit kepala makin menjadi.
Nampak gaya kene makan balik la ubat atenolol saya tu.
Kang tak pasal² hypertension balik kang.
Hidung ni pulak kejap ok, kejap tak ok.
Nyampah lak nak layan.

Ok lah.
Saje nak membebel sensorang kat sini.
Rasa cam nak muntah mengadap deretan email yg masuk.

*saya rindu encik 2609 saya. Kbai

No comments: