NuffnangX

Wednesday, May 02, 2012

Burpppppp

Hello world!

Hihihi... Siti Radz kembali bersiaran.
Anda sihat?
Saya macam biasa.
Setakat sakit kepala bagai nak pecah tu dah jadi macam biasa pada saya. :p
Pastu sakit2 badan dan lenguh sendi2..
Semalam saya pergi urut.
Dan kali ini sessi urutan saya adalah sangat memenatkan.
Cik tukang urut kata badan saya banyak sangat angin.
Sepanjang sessi mengurut tu saya sendawa. Penat ok. Penat!

Saya berjanji xmo minum air sejuk banyak2.
Kena minum air suam banyak2.
No more ice water.
Itu adalah punca sebenarnya.
Part tido dan on kipas laju2 tu mmg xleh nak elakkan dah sebab kalau tak on kipas, leher saya berpeluh. Dan saya tak boleh tidur kalau leher saya berpeluh.
Hari ni badan saya sakit2 kesan mengurut semalam.

Oklah tu je dulu buat masa ni.
Ada keje nak kena buat.
Till then, assalamualaikum ;)

*tidak sabar menunggu weekend. Saya dan adik beradik saya nak masuk akademi! Weehhooooooo!!!!

No comments: