NuffnangX

Monday, September 10, 2012

Sore eyes

Macam ni la keadaan saya hampir setiap hari. Tak tahu apa punca. Tiba2 je terasa mata saya gatal dan dlm beberapa minit terus jadi cam ni. Kalau nasib saya baik hari tersebut, dia akan pulih dengan cepat. Tapi kebiasaannya memang tak la kan. 

Hari ni, dia jadi lagi. Walaupun tak seteruk macam yang dalam gambar, tapi kali ini siap dengan pakej bersin yang tiada henti yang mengakibatkan sakit dada yang amat sangat, sakit kepala dan sakit seluruh badan. Ya. Saya demam. Lemah seluruh badan. Apakan daya dalam keadaan yang macam ni saya harus ke tempat kerja. Satu, kerana lambakan kerja yang perlu di siapkan. Satu lagi sebab bos saya cuti dan seorang lagi sedang cuti panjang. Maka, saya rasa saya tak patut ambik cuti sakit.

Bertahanlah wahai Siti Radz... 

Sekian. 
 




Sent from Cik Siti's Samsung Galaxy Note

2 comments:

jomsantaisekejap said...

Dah jumpa doktor ke awk? Jaga mata tu baik2 ye..dan sy doakan cepat sembuh..

Siti Radz said...

Terima kasih JSS... :)