NuffnangX

Friday, October 12, 2012

We miss you...

Saya dan Mojo amatlah rindukan Lola. Dan saya amatlah cengeng. Mr. 2609 sampai tak terkata apa. Sikit2 saya nangis. Remember this entry? Now I know what I want. I want a new friend for Mojo. And he promised to get me a new friend for Mojo. Kesian sangat ngan budak kecik tu. Monyok. And budak kecik tu perlukan kawan. Saya perlukan kawan baru untuk Mojo bukan untuk gantikan Lola. Bukan untuk saya lupakan Lola. Tapi saya kesian kat Mojo. Skarang ni, setiap kali saya balik kerja, belum pun saya bukak pintu, boleh dengar dia meowing dengan kuat dari dalam. Dan once saya dah masuk rumah, dia kalau boleh tak kasi saya pergi mana2. Just berdiri and biarkan dia gesel2 kaki saya. Saya 'hilang' kejap je pun dah boleh dengar dia meowing.

Adalah amat menyedihkan bila tengok Mojo macam mencari2 Lola. Yesterday I caught him masuk semua bilik, meowing. Maybe dia tengah cari Lola. Dan malam tadi, meleleh air mata saya bila saya cari Mojo tapi dia tak menyahut (selalunya pantang dipanggil mesti datang). Tengok2 dia kat dalam carrier. - Mojo tak suka duduk dalam carrier. Lola je yang suka. :(

Now, Mojo has started doing things Lola used to do.
Mojo has started to cover himself with my hair.
Mojo looooveee to kiss me on my lips.
Mojo will follow me wherever I go.
Mojo will wait for me infront of the bathroom door.
Mojo will definitely sleep with me.

Monyok. Pitty him

I Love You, Mojo.
You too, Lola :)


No comments: