NuffnangX

Monday, February 04, 2013

Anak2 kesayangan :)

Assalamualaikum...

Hi!

Lama tak cerita pasal budak2 kesayangan saya tu kan...
Inilah wajah2 yang menunggu saya balik dari kerja setiap hari.
Belum pun bukak gril, dah boleh dengar loceng diorang berlari2 ke arah pintu.
Lari ke arah pintu tu sebab bila saya bukak je pintu, diorang nak meluru keluar.
Tapi tak lama pun la diorang duduk luar.
Kejap je lepas tu dah lari masuk dapur duduk depan tempat makan.
Budak2 ni sentiasa lapar.
Food tower diorang tu kalau isi penuh, boleh tahan 2 hari je.
Tu belum kira ngan wet food lagi.
Takpe. Saya sayang mereka dan saya tak kisah pun...

Muka pagi2 bila nak balik 'kampung'
Budak ini duduk ngan saya skarang ni
Kuat merajuk. Ini adalah lepas kena marah sebab asyik nak makan wet food tu je. Sedangkan tak sampai sejam baru lepas makan.
Sweetheart saya. Mojo. Muka sedih konon. Manja sangat tauuuuu!
Tengok tuuuu.. Cair la dengan dia ni. Tak kisah naughty camana pun...
My Little Diva.

She's a sweetheart. Takmo tido sendiri. Mesti nak tido atas orang. Kalau takkkk... Dia gigit!


Ok lah.
Tu je buat masa ni.
Besok sambung lagi.

Ta-ta For Now




No comments: