NuffnangX

Friday, October 10, 2003

budak gemuk....

assalamualaikum...

just came back from rembau actually... buat inspection kat rumah papa..hehe... tengok orang mengecat rumah... settle kat situ.. balik....

well aku ada problem sket nih.. bukan sikit kot... besar... skarang ni selera makan aku punye la besar... sampai dia kata "budak ni makan banyak...". tak tau kenapa actually... slalunya aku boleh gak la control makan.. ni tidak... sentiasa nak makan... risau gak sebenarnya.... nanti jadi cam erra fazira dalam cinta kolestrol tu pulak... hehe.... and dah terasa gemuk balik dah... hish... camner nih??? puas dah try tak nak makan sangat... slalunye kalau time makan... makanan kat dalam pinggan aku tu separuh aku transfer kat pinggan dia... tapi skarang ni... habis licin.... risau nih.... nanti baju pun tak muat... hmm... camner nih?? tadi kononnya taknak dinner.. tapi bila dia ajak makan... dengan slumbernya aku kata jom... bila dah abis makan baru terasa bersalah... hehe.... serious... aku kena control... aku rasa dah naik 3-4 kg dah nih.... hmm... abis la aku....

No comments: