NuffnangX

Thursday, November 13, 2003

new entry....

assalamualaikum....

it's been a while since my last entry... sorry... tapi banyak sangat benda yang jadi and aku tak tau nak citer yg mana satu.. ok... let me start one by one... first... aku dah tau mana aku kena pegi for the OJT.. last monday baru dapat tau... aku dapat kat MISC-Dayabumi... alhamdulillah... even aku rasa, aku sorang je yang diorang antar kat situ... tapi aku tak kisah.. coz aku rasa kalau macam tu baru aku boleh berdikari kot... coz masa praktikal kat MTBE dulu pun aku sorang gak... at least for 4 months... and aku boleh survive... so.. insyaallah... this time pun boleh... and dia... memula tu ok... but then... tetiba suruh aku tukar lak... nak suruh aku mintak kat Putrajaya (MTEN) or Bangi (PRSS)... dunno why... dia kata kat situ aku boleh belajar lebih... or maybe dekat la kot ngan dia.. tapi bila difikir balik... aku rasa better aku pegi je MISC tu... bukannye apa... at least... dekat sikit ngan family... even nanti aku jauh ngan dia... takpe la...

now... dah start motivational talk... no more english course... so far... so good... very interesting... and rasanya dah 'termotivated' dah sikit... hehe.. alhamdulillah... but the thing is... class tu sampai malam la pulak... tak tau la plak wether semua class macam tu or only for certain classes je... tapi takpe la... tinggal lagi berapa hari je....

emm... there's more actually... tapi i think... i better keep it to myself...

emm... hari ni buka puasa kat Residence Hotel, Uniten ngan dia and also mate.. memula tu takde plan pun nak buka puasa kat situ.. but then... since dia datang jemput kitorang pun dah 6.30.. so kitorang pun terus je la pegi situ... tak sempat pun nak pegi tempat lain... then.. Terawih kat Masjid Putra, Putrajaya...

emm.. kay la... tu je kot... till then... nite.....

No comments: