NuffnangX

Thursday, December 04, 2003

another one...

assalamualaikum....

last nite... gaduh lagi... ok... fine... aku admit... salah aku.. memula tu mood aku dah ok dah.. aku dah buat cam biasa dah... but then... bila dia cakap something... aku rasa geram... marah... sedih... semua ada... i just want my money... tu je! then bila aku ingatkan dia... tak sangka... boleh pulak dia ungkit... siap cerita lak satu persatu... after all... dia nak kata... dia dah kasi aku lebih... and aku ni tak reti nak cukup cukup... serious... i don't understand... then.. boleh pulak dia kata... dia call aku tu nak discuss... hello!! discuss ke tu? discuss or mengungkit?? ok la... fine! nak suruh aku ngaku? well... ok... aku memang tamak.. tak reti nak cukup... busuk hati.. zalim... paling senang.. aku ni jahat... puas hati?? i don't know what to say... i'm sad... once again i cried... tido pun time tengah nangis.... boleh pulak lepas tu kata aku tak boleh nak negotiate... serious... why... kenapa suddenly macam nih? i don't like to argue because of money... dari kecik aku dah diajar... kalau nak... cari sendiri... bukan aku nak duit dia... aku bukan kaki kikis... mak aku tak ajar tu semua... i just want my money... hari tu janji lain.. ni tetiba cakap lain.. serious.. aku tak suka macam nih.. pasal duit nak gaduh...

well abang... i don't know what to say... maybe you think that i'm into your money... well... mama tak pernah ajar ras benda macam nih... ras tau... ras tak sesenang abang... but tak bermakna ras nak senang dengan cara camnih... i am not that type... kalau abang fikir ras ni macam tu... i'm sorry... you're wrong!!!

No comments: