NuffnangX

Sunday, July 23, 2006

what a day....

Assalamualaikum...

It's been a tiring day for me today... Bukan buat keje angkat berat pun.. Tapi banyak sangat rush sana.. Rush sini.. Dah la pagi tadi bangun awal giler... Just imagine, I woke up at 5.05 am this morning... Pergh... Kol 5 something dah start tercongok depan tv tgk movie kat HBO. Abis je movie tu around 8 something, aku buat aper patut, then, masuk bilik, trus tido balik.... Bangun balik around 10 somethin'... Basuh sket baju aku, then, trus mandi...

Around kol 1 p.m aku dah ada kat KLCC... I spend most of my time kat M.A.C and Arzu. Coz kat situ je yg aku comfortable skali... Xde ramai org.. hua hua hua... The rest, aku dok merayau kuar masuk isetan, vinci, nose, marks & spencer, primavera, la senza, and many more... but end up x beli ape pun kat sana. bukan sebab xde yg berkenan, banyak giler yg aku berkenan, dah siap nak beli, tapi bila tengok queue kat cashier, trus aku maleh... trus letak balik barang yg aku dah amik tadi...itu la the only thing yg paling aku x suka skali during sales...

Menengok kan gelagat org kita ni bershoping sometimes aku pun jadi pelik... it's like takut sangat benda tu abis.. There's one incident, this one lady, dia pegi 'bogel'kan patung kat isetan tu coz she kinda berkenan baju yg patung tu 'pakai'... can't u ask from the sales assistant? Kat vinci plak, mmg dari dulu lagi aku x berkenan la... org mcm kena rasuk tau... nak jalan pun susah... eey... ni lagi satu nih, pantang btul aku bila kedai tu khas for women's accesories, yg sang lelaki pun sibuk gak nak masuk and jadi pak pacak dlm kedai tu... contohnya cam kat Chamelion ke.. Sinma ke... Yg korang pun dok sibuk tercongok dlm kedai tu wat pe? Dah la kedai tu sempit, bertambah sempit ngan kehadiran korang yg xde motif langsung kat kedai tu.. yes i know, korang teman teman wanita/mak/adik/isteri/tunang/kawan korang... tapi tolong la faham... kalo kedai tu mmg xde orang, boleh la nak masuk skali... ni kedai tu dah la ramai org, dia pulak sibuk jadi patung kat situ...

Malam lak, I went to Raveen's reception. It's her engagement party actually. Ni first time ni aku attend other than malay's reception.. Slama ni dok tengok dlm tv je.. Kali ni experience sendiri... It is full of blessing from the family and frens, excitement, singing, dancing and colors... :) Paling sronok bila they opened the dance floor to everybody... Time tu, sumer start joget. *including my colleague...* masing2 naik antu... haha... klakar pun ye... coz diorang main joget je sesuka ati diorang...

i'll update some of the pictures later... skarang ni dah penat sangat la... Saya mau tido... zZZzzz....

No comments: