NuffnangX

Friday, September 22, 2006

5B

Assalamualaikum...

These few days, mood swing aku mmg truk... Ntah apsal ntah.. PMS kot... Haha... Alasan standard...

Smalam, since Abang xleh spend time for me, i've spent my time shopping... kunun² nak window shopping... Tapi terbeli itu dan ini.. Alo.. Discounted items only ya!! Ala.. Lgpun Abang gak yg suggest... Suh release tension by shopping.. So, saya yg menurut perintah la...

So.. I end up with buying these ....



And today.. Mood aku mmg gila babas ah.. Bebudak office aku buat gila² pun aku maleh nak layan... Stakat layan cam tu je.. Abang called and ajak jumpa after work... I said "malas lah!!"... Tapi jumpa gak la after work tuh... Itu pun lepas brapa kali dia "follow-up"... Memula mood aku ok.. Sampai la time makan tiba... We went to Pizza Hut kat Ampang Park tuh.. We odered la something...Then when the cheese stick sampai, punya la aku angin coz they gave us cheese-stick yg dah sejuk. It's like bende alah tu dah lama siap and lemau... Mind u.. It's SEJUK..not SUAM. Kalo suam tu, aku rasa bleh tolerate lagi la kot... When I called the budak yg keje situ, bleh plak dia jeling aku!!! Aduh.. Geram tul.. Afer about 5mins like that, baru la datang... So, aku pun cakap la apa masalahnya... So, mamat bongok ni pun amik la balik cheese-stick tuh masuk kitchen... Afer like 10mins after that, dia datang balik ngan the cheese-stick. I expect dia datang and replace with a new one la... And guess what?? He came, and give us the same cheese-stick but it has been reheat la kot.. Panas mmg panas.. Even the plate pun panas... But it was soooo hard macam kayu ok!!! BONGOK BTUL!!! Aku mmg dah nak mengamuk and panggil the manager (which is soo not me).. But Abang said... Dah la.. Nanti dia ludah lak kat Pizza kita... Eeeyy geram btol! Aku bukan datang situ nak makan free tau!!! Oi! Ingat org xde duit ke nak bayar??? Bangang, bodoh, bahlul, bongok, bastard!!! Cukup 5Bs..

Ok lah.. I think, utk meredakan mood aku nih... Aku kena shutdown myself jap... Hopefully besok dah ok... Insyaallah...

No comments: