NuffnangX

Wednesday, January 17, 2007

Cerita Hari Ini...

Assalamualaikum...

My eyes got bengkak² for no reason. As if aku dah tersalah makan ubat or termakan ketam.. *Yes, i'm allergic to pain killers and crab* The whole mata got soo gatal and once i tenyeh my mata... Soon it will bengkak. Actually since yesterday dah jadi.. But yesterday sebelah je.. But today... Both sides pun kena... And Mr. SM plak bleh marah aku "Tu la.. siapa suruh u usik ur eyes? Kan dah bengkak" Thank you Mr. SM for being soo supportive!!! Xpe la.. Kalo besok x ok gak lagi, I'll go and see the doctor kay!!!

On the other hand... I got myself this Lucky Bamboo. Xde apa² niat pun.. Tetiba je terasa nak beli since xde apa² plant in my division. So... Apa salahnya I beli this one and put it on my desk rite? Nampak cantik sket.. Hehe... Hari² dok mengadap... Nak tengok how fast it grows.. :)

There's more actually... Tapi mata saya sudah layu... Permisi ya!!!

No comments: