NuffnangX

Sunday, June 22, 2008

Cerita Hari Ahad

Assalamualaikum...

Hari ini hari Ahad... Masuk je opis, terasa sejuk sampai ke tulang. Maybe sbb ramai yg x keje ari ni. Memula tu steady je la. Selubung ngan shawl. Tapi x bleh tahan. Even kuku pun turn jadi biru... So, mari kita sarung socks.. Ada gambo bunny and love.. Hehe... Sorry, ni je yg saya jumpa dlm my drawer...

Pastu... My red baju sejuk.. Hehe.. Oops, sorry.. Pesal gamba itam putih plak nih...

Haaa... Ni baru betul... Dah ada rasa mau tido. Ngantuk coz the nite before ada family gathering kat Seremban and sampai umah dah almost 2am. N being me.. Aku mana bleh trus tido....

So.. Saya telah mencuba untuk menidurkan diri sendiri sementara xde call yg masuk. Oh, didn't I tell u, kalo keje on Sunday, call received adalah amat sikit?

Dan saya telah berjaya melelapkan diri untuk beberapa minit when suddenly ada call masuk plus tetiba office saya bunyi mcm kat pasar borong. Kecoh la lu... Memekak. Org nak tido pun x bleh...

Walaupun tidur saya terganggu... Tapi saya puas hati. Terlelap kejap tu pun dah kira ok... Ye la.. What do u expect? Ni kat kat office. Kalo ko nak tido puas2... Balik la umah.. hehe...


Dan selepas itu... Saya meneruskan aktiviti berbalas email dengan kawan saya yg kat atas sana dan juga berbalas SMS dengan org itu.. :)

Sekian, cerita mengarut saya untuk hari ini. Saya Siti Radzlianda melaporkan dari Cyberjaya untuk anda semua. Salam hormat untuk anda di mana jua anda berada (ikut Ras Adiba Radzi punya tagline..)

No comments: