NuffnangX

Wednesday, June 25, 2008

Special?

Assalamualaikum...

That's me.. Menahan sakit the whole day. Letih lesu. Pagi2 bangun tido tu dah terasa x sedap badan. The whole body aching u know! Ada org tu.. Suh aku mc... Tapi camner la nak mc. Blum pun aku kuar umah my TM dah call tanya I'll be in or not. Ada benda dia nak discuss. When i said aku still kat umah and baru siap nak kuar umah, she said "ok, i'll c u later k?" So, camner? Memang xde harapan nak mc. Nak tak nak ku gagahkan diri ini utk ke office. I think kalo dia x call pun aku still pegi office kot. Kalo bleh aku xmo amik mc. Unless dah betul2 xleh tahan. Nanti scorecard x cantik. :)

Sampai office, jumpa dia tapi xleh lama. She ask me to check my mail coz ari ni banyak call... Later in the afternoon baru la kitorang sit n discuss. Ada few things yg dia highlight. A good one of course! Tapi berita/suggestion from her ni still under my consideration. I need to make a decision. Duh... Siap ada recommendation from my ex TM plak nih. So, I inform her that I need more time coz of my health condition today. She said, "ok! I leave it all to you. But i'll propose it to them. The decision is yours.." Aku ingat stakat tu je la. But later in the evening.. She called me again.. With a new proposal plak lagi. Makin pening la plak kpala aku. M not complaining. M juz glad actually. Alhamdulillah..

Owh, din i tell u that she's the one yg ckp aku ni special.. Yeah, she's the one...

No comments: