NuffnangX

Sunday, September 28, 2008

28th Ramadhan : Birthday Wish

Assalamualaikum...

We had our buka puasa today at Vistana KL, birthday boy treat. Food was nice. Kira berbaloi la for the price of RM 42 / pax.

Part of my beloved family

It's my brother's birthday today. Most of my frens kata muka kitorang sebijik. Kira sorang version laki, sorang version pompuan. Sorang version bertudung, sorang lagi version rambut tukar2 style. Though dia abang, orang slalu kata aku kakak. Coz, first, prangai dia macam budak2. I ni kan well behaved.. :) Second, dia memang ngaku dia adik and aku ni kakak. 3rd, dari kecik org panggil dia Adik. Tapi aku x kira, aku tetap panggil ko Mok gak. Pe pun, to my dearest brother, Happy 29th Birthday. Smoga success slalu.

Love,
Sis

* Ari ni bangun awal walaupun it's my off day. Sebab apa? Sebab saya pegi teman seseorang tu shopping beg raya. Hehe... *

Till then, assalamualaikum...


No comments: