NuffnangX

Tuesday, June 30, 2009

Cerita hari ni...

Assalamualaikum...

Since I have ample time for myself nowadays, I've decided to bake a cake today... Lepas siap-siap, I went to Carrefour to beli the barang barang....


Bahagianya tak banyak kreta...


Kena singgah amik duit dulu coz dlm purse tinggal RM 50 je...


Dah sampai tapi takde parking. Double park la kejap


Seleasai... Now kita ke sana plak...

Ironing board cover utk ganti cover yg dah koyak...


Here we are...


Banyak kan??


Dan lagi...

Puas pusing sana sini dok menengok barang... Suka... Coz tak brapa ramai orang... Imagine la ye kalau saya dah ada rumah sendiri... Sure penuh troley tu kan? Ni baru nak beli barang utk buat cake dah macam2 saya beli... Kalo dah ada umah sendiri and dah start beli groceries sendiri... Huish... Sure macam-macam kan?

After wandering here and there... Balik... And start baking. Lama dah x masuk dapur. Hahaha... Dulu beli oven cenonet tu konon sebab nak rajin rajin buat cupcake. Tapi rasanya guna oven tu 2-3 kali je kot... Buat cupcake pun 2-3 kali je. Pas tu... Hampeh...

So... Ni la dia prosesnya yea...






Rupa cake yg dah siap xde ye... Lupa la nak amik... Alhamdulillah cake siap tanpa saya mengalami sebarang kecederaan... Maklumla kan.. 'Selalu' sangat masuk dapur... Hehe...

Owh... Lupa lak.. Sepanjang pembikinan cake itu.. Saya telah ditemani oleh kucing-kucing yg macam heran saya sibuk didapur... Tapi... Lepas tu smua blah dok depan bila 'samseng' datang jaga pintu dapur... hehehe...

Panda Boy


*awak awak ni semua nampak tak kepentingan kamera dalam kehidupan seharian saya?**wink wink*


3 comments:

Unknown said...

best nye ...soppin ...buat cake ...woii minah ...mana leh ambik gambar dalam supermarket ....
daripada ambik gambar tah apa apa tu ...baik hang tidur kat rumah ... buat tahi mata ... tambahkan berat badan hang yang telah tersedia berat tuh ... hahah ... aku bab kutuk org ni no 1 ...

Siti Radz said...

dear indah...

tho u're good at kutuk mengutuk ni... ingat la orang lain pun ada perasaan jugak...

tq.

Unknown said...

mak aiii ... terasa lak dia ...sensitip . ishhh .... sorry sayang ... kalau lah dapat ku rungkai kembali kata kata ku ... menjadi puisi indah ... namun kata orang ...terlajak perahu boleh diundur ...tapi terlajak kata binasa .... ohhhh sayang ..adakah kata kata ku menyentuh hati mu ... siapalah aku untuk meintal buih sayang ...heheh ... mare lagi ker .... woiii ... tolong aku