NuffnangX

Wednesday, July 01, 2009

A note...

Assalamualaikum...

Saya nak...

  • Pegi Zoo
  • Pegi Muzium
  • Tengok Transformers : Revenge of the Fallen
  • Makan seafood i.e Ketam masak pedas + ikan siakap stim asam boi
  • Makan rojak Singapore
  • Jalan-jalan makan angin
  • Mandi laut or mandi manda kat Ulu Yam
  • urut reflexologi
  • bergelak ketawa
Tapi disebabkan "ego saya yang terlalu tinggi!!!" maka saya pendamkan semuanya...

5 comments:

indah said...

pasal lak ...apa kaitan ego ngan aktivity awk tuh ... pelik ler dia ni ...aku kata pelik nantikan dia marah lak ... sensitip ni oiiii ....

Anonymous said...

aku setuju... mmg xde kaitan lgsung... mgkn disbbkan terlalu mengikutkan emosi dan xleh terima kelemahan diri sndiri...

indah said...

tu lah ... sapa kau ni ekk ...tetiba ada kat sini ... tak pernah tengok pun kau bagi komen ... aku ni jenis lain ...sapa sapa blog pun aku comment ...org takder keje katakan hahaha

rz said...

anonymous: as ur wish...

indah: 'anonymous' is a silent reader...

indah said...

ooo .... tapi anoymouse ... pompuan gitu lah .. hang ni laki ker pompuan ... pompuan memang sifat gitu ... hang ni laki ke pompuan ... dah kawin ke lom ... kalau lom ... hang kawin dulu ... kita org pompuan ni satu makhluk yang lembut ...halus ... hang jangan duk asyik mengata jer ... aku ni bahasa jer camni ...mcm kasar ... tapi hati aku halus ...tersentuh bila dikasari ... kan siti ... takper siti ... 2 lawan 1 ... laki ni bukan boleh bagi muka ... tapi kan anoymouse ...kau ni laki ker pompuan .... leceh ler macam FBI CIA ni ...main undercover ...nama takder ....