NuffnangX

Saturday, April 24, 2010

Aktiviti hari ini

Assalamualaikum...

Kehadapan keluarga dan rakan2. Siti Radz dan rakan2 dah sampai Bandung. Untuk malam ni dan malam besok, kitorang menetap kat CassaDua Guest House. Ianya terletak dikawasan perumahan yg amat cantik rumah2nya. Seriously suka tengok design2 umah kat sini. Simple dan menarik. Hari ketiga nanti kitorang akan berpindah ke satu lagi hotel kat tengah2 bandar. Mengikut kata diorang, hotel tu berdepan ngan shopping mall. Yeay yeay yeay!

So far kat sini ok je. Cuaca ok. Memula tadi mcm agak blur la jugak ngan currency. Kena minta bantuan rakan2. Dan saya adalah sgt blur. Hehe. Lagi satu adalah makanan. Kat sini kan byk stall tepi2 jalan tu kan and budak2 ni mcm interested to try makan kat situ. Ermm.. Agak susah utk saya menerima itu semua. Owh dun worry. Mereka masih belum berjaya makan kat gerai tepi jln tu. Coz I've told them saya takmo. Ish, taknak la. Setakat ni tak shopping apa pun.

Masalah saya paling utama kat sini adalah phone. Walaupun roaming, saya xtau brape rate utk call dan sms ke Malaysia. So agak tak brani nak guna fon sgt. Lagi satu adalah internet. Huhuhu. Mcm tak lengkap hidup without the connection. Bukan xde tapi data usage bila roaming ni adalah sgt mahal. So tahan je la. Maka dengan itu saya akan membeli simPATI esok.

Ok la. Tu je kot utk hari ni. Dah penat sgt dah ni. Nak tido. Besok pak supir akan datang jam 9 pagi.

Sampai ketemu lagi ya bapak2 sama ibu2. Daaa...

Nite..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: