NuffnangX

Wednesday, June 09, 2010

Random

Assalamualaikum...

  • saya tengah ngantuk giler nih... mata hampir terpejam walaupun sedang tekun mengarang "email cinta" kepada manager2 yang suka mengumpul pending item kat dashboard....
  • akibat rasa mengantuk yg amat sangat tu, kepala sudah mula rasa sakit... best betul kalau dapat escape and nap kejap. Nak tido kat our "resting room".. huhuhu...
  • lelangit dalam mulut macam luka sikit akibat memakan terlalu banyak "snek hasil laut". Walaupun begitu, masih gigih mengunyah snek ikan bilis tersebut. hahaha...
  • i keep on playing "150 Juta" and "Bila Cinta - OST Lagenda Budak Setan" tu... Sebab asyik lupa nak transfer the MP3 format, dok la ulang kat youtube...
  • dan disebabkan asyik dok ulang youtube, makin laju battery BB ni abes...
  • ngantuk...
  • baru terperasan... skarang ni dah macam tak brapa nak active sangat kat FB sebab lebih suka ber-twitter... So, come and follow me: Siti_Radz
  • sejak Apple melancarkan iPhone 4 tu... my blackberry macam faham2 je... Dok la buat hal. asyik nak blackout je. Nak bagi laluan pada iPhone ke wahai BB kesayanganku?
  • saya dah ada jam baru... Yeay yeay yeay!!!
  • eh, perfume pun baru... ;)
  • saya rindu kawan² OCBC... Sedang mencari waktu yg sesuai untuk berdating ngan diorang.
  • Semalam pegi check darah... Sugar level: 3.42, Blood pressure: 139/89, Cholestrol: 5.84
  • Tekanan darah adalah border line. While tahap kolestrol adalah tinggi...
  • Walaupun tahap kolestrol agak tinggi, semalam lepas check tu terus pegi makan KFC and pagi tadi tanpa segan silu pegi sarapan nasi lemak ;)
  • saya sudah mula bosan dengan skin BB saya. Ada siapa2 tau mana Gizmobies kat KL ni?
  • ok, saya harus berhenti di sini sebab Ms. Boss saya dah 2-3 kali lalu lalang...

Semoga saya tak tido sewaktu meeting kejap lagi...

No comments: