NuffnangX

Sunday, June 13, 2010

Veron punya pasal...

Assalamualaikum...

It's World Cup season again. Kat office, we're assigned to a team. Each cluster kena decorate the cluster ikut team yang telah diberikan. My cluster dapat Argentina. Seriously la aku tak tau apa pasal Argentina... Takyah citer Argentina la kan? Semua pun aku tak tau...

This is a dialogue between me and someone about our findings on the team...

Me: Saya dah tau sikit dah pasal team tu... Dah kenal players dia...
Him: Siapa yg awak kenal?
Me: Maradona!
Him: Hahaha... itu bukan players la... tu coach dia..
Me: Eh salah.. Ha, saya tau... Ni sure betul. Veron. Betul kan?
Him: Betul *tapi macam tak berapa nak excited*
Me: Terer tak saya? Dulu dia main for M.U gak kan?
Him: Memang la awak kenal Veron tu. Ex-boyfriend awak yg dulu tu peminat Veron kan? Sah la awak kenal...
Me: Huh?
Him: Siapa nama mamat tu? Ha... N*zri! Kan?
Me: Ok, tutup kes. Itu cerita lama daaa...

Am I in trouble?

Ceh, dalam ramai2 players tu, camana la boleh ingat nama si Veron tu sorang je? Kan dah kena smash. Hahahaha... Padan muka!

No comments: