NuffnangX

Tuesday, August 24, 2010

14th Ramadhan : Ada jarum cucuk²...

Assalamualaikum...

Pagi tadi rasa macam takmo pegi keje je. Perut still tak ok. Semalam paling teruk. Buka, minum air. Terus rush pegi toilet and muntah. Then, takleh makan apa² coz dah terasa macam ada jarum cucuk² perut. Later after that rasa lemah je.

Pagi tadi bangun sakit tu dah kurang, tapi badan rasa lemah. Terasa macam hari ni merupakan hari lembik... Huhuhu... Gigih gak ni pegi keje. My cluster mate cuti. Nanti kalo MC siapa lak nak cover. Tu yg gigih gak tu. Lagipun keje melambak la. Malas nak delay².

Ish lemau la hari ni. Nak buat apa ek? Perut ni kejap ok. Kejap tu rasa macam kena cucuk. Kejap kang bunyi guruh (konon macam lapar, tapi tak lapar pun ;p). Haih, penat betul tau aku ngan perut nih. Aku tak mo pegi klinik. Tak suka. Lagipun belum tentu aku akan makan ubat yg diorang bagi nanti. Tapi tak pe la. If besok still tak ok gak lagi, aku janji, aku pegi klinik. Ok?

No comments: