NuffnangX

Tuesday, August 17, 2010

7th Ramadhan : Macam confirm je... :|

Assalamualaikum...

Cuaca mendung je ari ni kan? Aku takleh betul kalo mendung² ni. Mood aku pun tukar jadi mendung gak lepas tu. Bleh plak menangis di pagi hari while driving to work this morning. Ada je benda yg terlintas kat kepala aku yg berjaya menukarkan cuaca mendung kepada hujan dalam hati aku ni...

Nak kata bergaduh ngan orang, takde pulak. Ok je aku ngan semua. Tapi tu la... Ada la 'benda' yg aku teringat yg berjaya ubah "cuaca" hati aku. :( Dah la dengan rasa nak demam nya. Owh, tak suka nya la...

Remember I told you about the offer yg ntah-aku-pun-tak-tau-nak-happy-atau-tak tu? We overheard Ms. Boss's conversation with our HR representative regarding that thing. She asked about my request if I were to accept the offer. Bunyi macam dah confirm je. Tapi entah la. Hmmm... Once again, I dunno whether I should be happy or not. *sigh*....

Ok la. Ari ni tak sempat balik buka puasa kat rumah gak lagi. Hari masih hujan. So, kalo ujan, faham² je la. Kang ada yg sampai umah kol 8 plak. Better aku buka ala kadar je dulu kat office ni.

Till then, Selamat berbuka.

* since my BB dok buat hal, someone telah baik hati mengoffer untuk beli new phone as my Hari Raya gift. =)
** I still love my BB. Maka dengan itu, offer telah direject. Sila fikirkan hadiah lain ye. =p

No comments: