NuffnangX

Thursday, November 04, 2010

Hari² mau Starbucks. Bankrupt la wei...

Assalamualaikum...

I'm back. Sementara tunggu my user report siap. :)
Hari ni kan tak masak.
So, bila tak masak, maka takde bekal untuk dinner.
Masa on the way nak pegi keje tadi dah start lapar.
Mula² ingat nak singgah AU2 or Wangsa Walk, tapi bila fikir balik macam malas.
Satu, sebab if singgah AU2, sah aku pegi beli Starbucks.
Not good. Not good. Takkan la hari² kot.
Yes, I'm addicted to it. Tapi as I mentioned before, not good. Fullstop.
Pas tu kalo pegi Wangsa Walk lak, sah² aku pegi beli Famous Amous lak. Wajib untuk stock snack corner aku.
Maka, I've decided untuk pegi je terus keje.
Heh, tipu. Dah siap fikir, "kalau sempat, singgah Alamanda, kalau tak, makan meggi".

Ada la orang tu, baik hati offer diri nak hantar makanan siap tanya nak makan apa, nak makan kol brape. Macam pizza delivery lak.
Maybe kesian la kot kat aku sebab aku tak de benda nak makan.
Takpe. I'll manage.
Appreciate your niat suci murni tu.
Walaupun awak tu adalah my guardian angel, tapi tak perlu la menyusahkan diri sampai macam tu sekali.
Lagipun, kalau dia hantar makanan, sure lambat sket baru sampai.
And aku takmo makan lambat. Nanti ngantuk. So, I told him my plan yg kalau sempat nak ke Alamanda tu. And he's ok with it. :)

Nasib sempat pegi Alamanda.
Sampai sana, beli jeruk yg timbang² tu.
Pas tu beli bun kat roti boy.
Kuar je roti boy tu nampak KFC, hmmm.. Nak beli ke tak...
Tak yah la. So, jalan terus.
Tapi... Mana boleh tahan beb... Ayam² kat KFC tu menangis² panggil aku.
Jadi, patah balik tapau snack plate. Hehehe...
After that, straight pegi keje. Sempat!

Tapi kan... Rasanya bila keje malam ni macam banyak je belanja.
Dah 2 hari aku keje. 2-2 hari pun before pegi keje mesti nak menyinggah.
Kita tengok besok macamana lak.
Apa pulak aku beli before pegi keje. :)

Bye!

No comments: