NuffnangX

Friday, November 05, 2010

Kucing pun reti rindu

Assalamualaikum...

Aku ckp aku miss kucing2 aku kan smalam?
So ari ni, masa cuba nk tido ptg tadi, aku bwk Shwagha skali.
Pagi tadi dh bjaya tido dari pukul 8 sampai 1.30. So dh x kisah if x dpt tido ptg pun. Hehe

Slalu dia x brape nak la share katil ngan aku.
Minah ni kan x mesra alam.
Biasanya dia tido atas almari or dpn pintu or dlm bakul baju kotor aku.
Ari ni, tido sbelah aku.
Siap boleh sandar2 lagi.
Ingat tak dulu aku penah cerita dia ni mcm kena karen kalau tersentuh ngan kita? Haa amazing kan?
I guess dia pun rindu ngan aku gak.
Lepas tu datang gesel2 soh aku garu kpala dia.
Yerp, Shwagha mmg kalah kalau kita buat mcm tu.
Dia akan jadi super duper manja. ;)

Ok. Dah. Tu je.
Daaaa...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: