NuffnangX

Tuesday, November 02, 2010

Saya rindu kawan² saya... Huhuhu...

Assalamualaikum...

I'm here in the office already.
Sunyi sepi ok office nih pada waktu malam.
Tapi according to budak² night shift, ni belum sunyi lagi.
Sebab budak keje kol 3 blum balik lagi.
Lepas kol 12 nanti baru betul² sunyi.
My team mates, budak² day shift pun ada lagi nih.
Baik giler kan? Hehehe... Konon... :p
Kitorang ada telecon la jap lagi kol 10.30 ngan orang UK.
So, diorang kena la stayback kejap.

Sampai² je tadi ada post-it-note terlekat atas my desk.
Pesanan dari kawan² se-cluster.
Tak baik betul.
Dah la aku rindu kat diorang.
Diorang tinggalkan pesanan begitu lak.
Huhuhu...

Tadi on the way datang keje sempat singgah AU2 dulu.
Beli la apa patut kan.
Ye la, kalau siang hari boleh la jugak aku rayau pegi kedai Select kat bawah tu.
Ni tengah malam nak rayau pegi mana?
Duduk je la sini diam².
Nak pegi toilet pun kena berteman ye.
Hehehe...Ya, saya adalah penakut :P
Owh, sempat gak tapau Starbucks.

Ok lah.
Saya mau pegi join itu telecon.
Diorang sumer dah pegi.
Tinggal aku sorang je nih.
Nanti aku update lagi ek keadaan aku kat sini. :)

*Mama SMS kata thank you sebab masakkan nasi goreng utk dia. ;)

** Ada orang tu kejap² SMS tanya dah sampai office ke belum la... tanya brape orang kat office la. Hehehe.. Risau ke Cik Abe? Tokse ghisau deh... Ambo ok jo.. :P

No comments: