NuffnangX

Tuesday, November 09, 2010

Si kaki buli

Assalamualaikum,

Kenal ni siapa?
Ni la si pembuli aku.
Knape?
Sebab dia kinda dengki ngan aku kalau aku hadap laptop.
Dengan slumber dia dudukkan laptop tu.
Atas keyboard tu.
Aku tolak tepi, dia duduk balik.
Sudahnya, aku pukul bontot dia.
Dia punya jahat nk tunjuk protes, dia bantai duduk atas blakang aku.
Ewah2.. Ikut suka kau je kan?Dia ingat dia ringan agaknya.
Dia buat slumber je.
Duduk2.. Pastu jilat badan dia. Pastu tido.
Datang dengki aku, aku buat mcm naik motor.
Buat corner baring sampai dia jatuh. Hahaha. Padan muka!
Tapi pastu dia buat la balik dengki dia kat aku.
Sampai aku off laptop, automatically dia baring sbelah aku.
Dengki kan?

Cuba ko buat kat tuan ko mcm tu, tak kena bantai tu dah kira cukup baik lah.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

Unknown said...

ha ha ha kucing ko cumil sangat geram aku.....naseb baik jauh if not mesti aku dah cubit² pipi dia.

Siti Radz said...

hahaha... jangan terpedaya dengan kecomelan dia itu ye... :)