NuffnangX

Thursday, April 14, 2011

Can you?

Tak tau kenapa...
Tapi rasa sayu sangat pagi ni...
Nasib baiklah still ada sisa-sisa sakit mata tu...
So, bila mata ni berair, takde la orang pelik sangat...
Coz orang ingat itu adalah akibat sakit mata.
Sekali lagi, terima kasih mata. :)

Semalam phone bertuah tu jatuh lagi.
Bukan tak pernah jatuh pun sebelum ni.
Tapi kali ni jatuh sampai ada kesan retak kat screen.
Sedih. :'(

Can someone please cheer me up?
Please?

Currently listening to : Jangan Pernah Berubah

6 comments:

jomsantaisekejap said...

yessss...i'm coming here to cheer u up up and away...
Ok..Siti nak yang mana? yang beri semangat atau yang lawak? sila buat pilihan...ooo nak yang beri semangat ye..pandai pilihan siti tu sebab memang sy tak pandai nak melawak...
Sy tahu BB tu dah ibarat bf no 2 awk, tapi rasanya mungkin ada spare kot kat kedai..tukarlah cermin baru..biar nampak lebih segak...dan untuk mata awk yang berair tu... sungguh menggoda walaupun merah..ahaksss. Take care ye..

Siti Radz said...

Apa ni.... Dia tanya... Dia jugak yg jawab. Mana aci :P

Bf no 1 saya jauh and tak brape nak geng saya, now bf no 2 pulak dah tak brape nak hensem. Sedih giler!

Mata saya akan sentiasa kelihatan merah sebab kejap2 saya rasa nak nangis.

Sekian terima kasih.

jomsantaisekejap said...

Hahaha...usah menangis dinda, kerana tangisan itu hanya akan membuat dinda lebih menderita...ibarat Kasim Selamat dalam ibu mertuaku.
Jadi, lapkan airmatamu. Hiburkan dirimu dengan orang yang sudi menghiburkanmu...( seperti sy terutamanya..ahakss )

So...kalau tak jalan juga ayat ni, nanti sy belikan eye more...

Siti Radz said...

Thanks... Saya dah cuba dah... Tapi tak boleh la pulak. Ada je benda yg buatkan saya rasa nak nangis. Ada je perkara yang saya teringat yg buat air mata saya berusaha sedaya upaya untuk mengalir :'(

jomsantaisekejap said...

Perghhh banyak betul airmata Siti sampai ada saja je benda nak Siti tangiskan...But mungkin jugak dengan cara let it out boleh membuatkan Siti lega atau release..buatlah, asalkan lepas lega tapi Siti tetap jugak menangis, itu bukan sedih tapi dah sakit dah tu....:-) semuga esok lebih ceria untuk Siti...

AiNuN FaUzI said...

Sabar ea Siti.... Smile. It's good for you. Put all your worries behind. They weren't worth it. Love your life. It's all you got.