NuffnangX

Tuesday, December 27, 2011

Its 5 in the morning... And...

I am still wide awake! Yeay!!!
Bertemankan Si Panda yang men-conquer katil ni macamkan kita pulak yang tumpang katil dia.
Nope. Saya tak tidur bukan sebab saya "tak ok" macam bulan lepas tu...
Tapi sebab kepala saya sakit tak hilang2... Di tambah dengan hidung sumbat tapi hingus meleleh non stop and mata saya rasa gatal gila.
Nak kata demam tak pulak sebab badan tak panas and takde pulak rasa lemah.
Cuma kalau la boleh tanggalkan kepala ni kejap and letak tepi... Kan best...
Haha.. MEREPEK!
Saya tak tidur so apa saya buat?
Saya kacau Panda tidur...
Pastu saya tengok YouTube...
Tapi kena control sikit la...
Baru berapa haribulan dan saya sudah melebihi quota yang 5GB tu...
Dah topup. Terus tambah another 5GB. Gila!
Pastu saya blog hopping.
Pastu kacau Panda lagi.
Pastu buat shopping list ;)
Ya. Saya tak tidur.
Dan saya bz buat itu ini.
Macamana nak tidur kan??
Sent from Yahoo! Mail on Android

3 comments:

jomsantaisekejap said...

sy jugak tak tidur kerana asyik membaca entry ini...

Siti Radz said...

Ek? Kononnya la kannnn :p

jomsantaisekejap said...

:-) hahahaha...