NuffnangX

Monday, January 02, 2012

Hari pertama 2012

Eh, dah masuk hari ke-dua untuk 2012 kan?
So macamana?
Ok?

2012 saya dimulakan dengan tidak berapa bagus.
Yup.
Hari pertama 2012 saya tak best.
Saya jadi super sensitive semalam.
It's either saya ngamuk or saya nangis.
Mangsa? Sudah tentu orang sekeliling.
Dan saya tak layan mereka2 yang "mengada".
Nak merajuk? Merajuk lah.
Saya ada hati perasaan sendiri yang perlu saya utamakan sekarang.
Selfish bukan?
Ya. Saya tau. Tapi saya mahu orang tau saya juga ada perasaan.
Ada orang tu buat saya nangis sebab dia cakap something kat saya untuk saya berubah.
Nasi baik lepas tu dia pujuk.
Terima kasih saya ucapkan.
Awak memang satu2nya manusia yang memahami saya and that's why I love you! ;)
Malam pulak tidur saya "dikunjungi" oleh orang2 yang saya tak berapa nak gemar.
Tak gemar ye. Bukan benci.
Bukan senang saya nak benci orang.
So kalau saya benci tu mmg tengok muka kau pun saya xnak.
Ok berbalik pada mimpi saya.
Boleh dikatakan ada beberapa manusia yg saya tak gemar datang melawat.
Haih. Menyampah betul!
Tapi tak pe la kot.
Mimpi je pun.
Mujur dalam mimpi je kan?
So abaikan je la.

Pagi ini saya bangun dengan mood yang baik.
Mama masak nasi lemak for breakfast. ;)
And we are now on our way to Mines.
Family outing katanya :p
So ok lah.
Dah nak sampai pun dah.
Nanti2 saya sambung lagi k?

Daaa... ;)

Sent from Yahoo! Mail on Android

No comments: