NuffnangX

Friday, June 01, 2012

Takde tajuk

Hai hai hai... 
Konon2 ceria la tu!
Saya sedikit penat.
Mata saya semakin rabun sebab hari2 mengadap spreadsheet. Huhuhu...
Project dah la sampai ke hujung tahun. :(
Jangan terkejut bila besok2 saya start pakai cermin mata tebal.
Haha. Ok. Tak lawak :P

Ada kemungkinan anak pertama saya akan dijual.
Huhuhu. Sedih teramat!
Encik 2609 kata, xpe la. Bukannya saya guna dah pun kereta tu.
Lagipun buat apa nak simpan banyak2. *ceh, macam la banyak. Eh, banyak la kalau campur ngan dia punya.
Dari kereta tu tak berpakai, baik lah jual. Dapat gak hasilnya.
Tapi macam yang saya kata tadi.. ni baru MUNGKIN.
Dia bagi saya masa untuk berfikir.

Saya ni macam tak ada mood la.
Saya adalah malas untuk semua.
Rumah ni dah tak macam tak terurus.
Lantai dah seminggu tak bersapu, bermop.
Baju saya dalam laundry basket dah menimbun.
Haih... PMS kot.
Saya rasa nak baring, habiskan novel2 saya je.

Ok lah. Boring betul entry ni.
Bye.




No comments: