NuffnangX

Thursday, June 21, 2012

Takde tajuk

  • Saya kurang sihat berapa hari ni. Demam on and off. Muka, tapak tangan dan tapak kaki pucat macam takde darah :( Tekanan darah pulak, naik turun ikut suka hati dia je. Paling tak best bila doktor kata nak ambik darah utk hantar ke lab. Huhuhu.. Perlu ke? Macam serious je doktor ni. Saya demam je lah! Nasib baik lah doktor tu baik.  
  • Weekend lepas, saya teruskan usaha untuk mengemas bilik. Tapi sebab saya dah rasa tak sihat, so, saya kemas bahagian yang paling senang sekali - meja mekap. Kemas punya kemas saya terjumpa charm bracelet ini. Saya bukan la minat sangat pun benda2 charm bracelet nih. Saya kan tak suka barang kemas? Dah tu kalau tak minat, nape beli? Well.. Saya beli disebabkan Panda ini! Hahaha...  Yes, I BJ.


  • Saya rasa macam nak bela kucing. Hari tu pegi petshop dan saya sudah jatuh cinta sama itu kucing. Nak beli, tapi mama tak bagi. Mengadu ngan Mr. 2609, dia cakap nanti dia kidnap kucing tepi jalan kat area rumah dia. Huhuhu... Tak paham ke apa orang cakap? Saya nak kucing kecik yg bulu kembang, muka penyet dan 3 warna macam yang kat petshop tu laaaaaa. Pfft!
  • Lengan saya banyak betul kesan2 macam darah tu. Sebab doktor check tekanan darah saya few times dalam 2 hari. Huhuhu... Last2 saya bagitau doktor, dah, saya takmo check dah. Letak je la kat situ darah saya tinggi. Told you kulit saya adalah super sensitif dan kulit saya senang gila nak berparut. Semalam merah2 mcm darah tu, hari ni dah kuning2. Sangat hodoh rupa dia. Kalaulah saya tetiba mati mengejut and kena posmoterm (macam ni ek eja dia?), mesti orang ingat saya ni kena dera. 
  • Saya nak sangat makan duriannnnn... Tapi doktor peribadi saya tu tak bagi. Dia kata orang darah tinggi + orang demam tak boleh makan durian. Not good for health katanya. Eleh, malas nak bawak saya la tu. Ada je alasan. Tak pe, saya boleh pegi beli sendiri la. Agak2 durian kat dusun Kak Ct tu ada lagi tak?
Ok lah tu je buat masa ni. Saya nak siap2 pegi keje pulak. Haih :'(
     
     
 

No comments: