NuffnangX

Wednesday, March 25, 2015

CintaHatiKesayanganMama

Assalamualaikum...

Ya Allah, rindunya saya kat awak ni... *read: blog
Rindu nak borak²...
Rindu nak luah perasaan...
Rindu nak complain itu ini...
Rindu nak cerita itu ini...
Rindu semua la...

Blogwalking pun dah kurang sangat sekarang ni.
Fb, Ig semua tu mana yg sempat je.
Ceh ceh ceh...  Macam tak de masa je kan?
Masa tu ada, cuma tak berapa nak cukup.
Well, siapalah saya nak kata masa tak cukup kan.
Sedangkan Tuhan dah bagi semua orang sama rata 24 jam sehari.
Cuma ikut masing² la kan macamana nak bahagi masa.
As for me, I am still struggling... Takde la struggling mana pun.
More to membiasakan diri...
Membahagi masa... Selit sana sini...
Family kecik saya, family besar saya, kerjaya saya... dan juga saya...
See... masa untuk diri sendiri last sekali tau!
Hihihi...

Insyaallah, will try to update the blog more often.
Owh, before lupa, would like to introduce this 'lil munchkin of mine...

Introducing...
Aakif
 
Our bundle of joy.
Cinta hati kesayangan saya...
Buah hati semua orang.
Alhamdulillah...

Till then...
Assalamualaikum :)

No comments: