NuffnangX

Tuesday, January 03, 2012

Dear Sweetheart....


Dear Boyfriend Seumur Hidup....
Wishing you another wonderful year of happiness and joy.
Semoga Allah panjangkan umur, kurniakan kesihatan yang sempurna dan berkati hidup kita anak beranak. Selamanya.
I love you!

It's his special day today.
Tapi saya tak dapat nak celebrate sama2 dengan dia.
Insyaallah, kalau takde aral, weekend ni saya balik lah.
Saya mahu peluk dia kuat2.
Genap sebulan yang lepas, masa saya balik Kuantan, saya menangis sebaik saja saya masuk ke dalam rumah. Sebab saya rindu dia. Sebab saya tak dengar suara yang saya nak dengar.
Insyaallah, balik kali ini, saya tak nangis dah.

Tak nak cerita panjang2 sebab saya ni kan cengeng when it comes to Papa.
So, baca sendiri la tentang sayangnya saya kat dia.
Antara entry yang menjadi favourite saya adalah ini, ini dan ini.

Till then, assalamualaikum.
 

No comments: